Zomerspecial | Herinneringen creëren voor jouw klanten

Dé Klantenpodcast14 jul 202016 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

(BNR)

Te gast

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en auteur over klantgerichtheid en klantbeleving. Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten en medewerkers. Dat doe hij middels zijn boeken Klantgericht Leiderschap en Six Star Service en zijn ruim 75 inspiratiesessies per jaar. Wat doen organisaties die in de kern klantgericht zijn anders dan anderen? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Wat is de rol van leiderschap en cultuur daarin? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

Naast zijn werk als spreker is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast en bestuurslid van Stichting CX Circle, het onafhankelijke platform voor Customer Experience professionals. Kijk ook op sydneybrouwer.nl

Abonneren

De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.