Zomerspecial | Kunnen bedrijven nog het verschil maken met digitaal gebruiksgemak?
Digitaal gebruiksgemak is een minimumvoorwaarde om aantrekkelijk te zijn voor klanten. Hebben de ‘frictionhunters’ binnen jouw bedrijf al ontdekt waar het hapert? En hoe zorg je buiten de digitale contacten voor écht onderscheidende klantgerichtheid? Plus: wie toekomstbestendig wil zijn kan niet om maatschappelijke meerwaarde heen, maar hoe geef je die vorm? Drie zeer boeiende thema’s die uitgebreid aan bod komen in de zomerspecial van Dé Klantenpodcast. Te gast in Steven van Belleghem, internationaal een zeer veelgevraagd spreker, academicus en bestsellerauteur. Samen met podcasthost Daniëlle de Jonge geeft hij tal van waardevolle tips om daadwerkelijk verschil te maken bij jouw klanten.
Te gast
Steven van Belleghem is spreker, ondernemer en academicus. Hij schreef onder meer de bestsellers ‘Customers the day after tomorrow’ en ‘When digital becomes human’. Zijn belangrijkste expertise is de toekomst van klantgerichtheid. De combinatie van klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat is het leidende principe in Stevens verhalen. Op YouTube publiceert hij tal van inspirerende video’s over zijn expertise.
www.instagram.com/stevenvanbelleghem
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge