Zomerspecial | In crisistijd kun je beter zinloze dingen doen, dan helemaal niets
Wat nu als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als gevolg van de huidige economisch uitdagende tijd? Dan kun je als bedrijf maar beter roeien met de riemen die je hebt: je klanten. Zij zijn de enigen die zorgen voor inkomsten en zijn jouw reddingsboei. Jos Burgers – veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en bestsellerauteur van vele boeken – gaat over dit onderwerp in gesprek met podcasthost Daniëlle de Jonge. Je hoort veel waardevolle tips over hoe jij anticipeert op wat jouw klanten gaan doen, dat je vooral niet de prijs van jouw aanbod moet verdedigen en dat zinloze dingen doen je veel oplevert.
Te gast
Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’, ‘No Budget Marketing’, ‘Geef nooit korting!’, ‘Gek op gaten’, ‘De Wet van Snuf’ en ‘Eén fan per dag!’ en ‘Thuis ben ik niet zo leuk’. In september van dit jaar ziet zijn nieuwste boek het licht: ‘Wacht niet op de wind, ga roeien’. In de eerste helft van 2020 was hij samen met Daniëlle host van Dé Klantenpodcast en namen zij 29 inspirerende afleveringen op met tal van prikkelende stellingen.
www.josburgers.nl
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge