Niet-tech-bedrijven krijgen het moeilijk om klanten tevreden te houden
Bedrijven die technologie volledig in de haarvaten van hun business hebben verweven hebben een enorme voorsprong als het gaat om klanten tevreden houden. Die klanten verwachten immers alle voordelen die technologie biedt in een eigentijdse klantrelatie. Plus ze hebben grote budgetten om voorop te blijven lopen. Of is dit allemaal slechts het beeld dat ze oproepen? Hebben bedrijven die technologie nu nog minder omarmen minstens zoveel kans op lange termijn klantrelaties? En hoe kunnen ook die bedrijven – van zzp tot grootbedrijf – wél de tech-voordelen benutten?
Daarover spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge in deze aflevering van Dé Klantenpodcast met Steven van Belleghem. Steven is internationaal veelgevraagd spreker en bestsellerauteur over de thema’s klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat. Laat je inspireren door de kansen die er voor jouw bedrijf te vinden zijn!
Hosts
Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.
Steven van Belleghem is spreker, ondernemer en academicus. Hij schreef onder meer de bestseller ‘Customers the day after tomorrow’ en ‘The offer you can’t refuse’. Zijn belangrijkste expertise is de toekomst van klantgerichtheid. De combinatie tussen klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat is het leidende principe in Steven's verhalen. Op YouTube publiceert hij tal van inspirerende video’s over zijn expertise.
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge