Je tarief verlagen is een slimme zet in lastige tijden
Als het economisch tegen zit is prijsdruk een veelvoorkomend issue in het zakenleven. Wat te doen? Je tarief verlagen, want beter iets verdienen dan helemaal niets? Zoeken naar creatieve oplossingen waar zowel jij als de klant een goed gevoel van krijgen? Of vasthouden aan je tarief, want je staat voor de toegevoegde waarde die je te bieden hebt? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast gaan klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel in gesprek over korting, lagere tarieven en alles wat daar bij komt kijken. Ze vertellen je hoe zij omgaan met prijsdruk én geven je allerlei tips en voorbeelden die ook jij kunt toepassen.
Host
Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge