LinkedIn-content maken is lastig en tijdrovend
Artikelen, filmpjes, origineel beeldmateriaal, quotes, polls, wat-ben-je-aan-het-doen-updates: de mogelijkheden voor het delen van content op Linkedin zijn eindeloos! Dat maakt het lastig en het lijkt al snel alsof je daar ontzettend veel tijd in moet stoppen, wil je effect bereiken. Of valt dat mee? En wat te doen met de content die jouw organisatie deelt?
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met Linkedin-expert Marjolein Bongers. Beide fervent LinkedIn-gebruikers én contentdelers op dit sociale medium. Ze geven je tal van tips over variëren met content, het effect meten zodat je je doelen bereikt én het besparen van tijd.
Host
Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge