Klanten kopen alleen bij je als je ergens voor stáát
Speel de aflevering afOf luister via BNR app Spotify Apple Podcasts
Over de aflevering
Klanten blijven niet bij voor wat je verkoopt, maar alleen waar je voor staat. Dat betogen klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel in deze aflevering van Dé Klantenpodcast. Ergens écht voor durven te staan trekt klanten aan, maakt dat ze bij je merk willen horen en er fan van zijn. Het is de basis waarom je doet wat je doet. Bovendien is klantgerichtheid een egocentrisch iets, en dat is heel erg goed. Je wordt nu eenmaal gelukkiger van aandacht geven dan krijgen en dat versterkt door positief bij te kunnen dragen aan het leven van anderen. De toekomst van succesvol zaken ligt in het toevoegen van maatschappelijke waarde en een kraakhelder klantgerichtheids-DNA. Hoe je dat doet hoor je in deze podcast.
Host:
Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.
Co-host:
Niek van den Adel is een veelgevraagd spreker en auteur over de thema’s veerkracht, klantgerichtheid en leiderschap. Hij heeft een heldere mening over klantgericht zakendoen: 'Klantgerichtheid… we kunnen het hebben over hoe we een organisatie creëren met customer excellence, hostmanship, de 9+ NPS. We kunnen het zo ingewikkeld maken als we willen, maar laten we maar eens beginnen bij de basis. Aardig zijn tegen elkaar, moeilijker dan dat hoeft het eigenlijk niet te zijn'.
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.