Echt eigenaarschap van klantgerichtheid is onhaalbaar

Dé Klantenpodcast2 feb 202120 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

Hosts

Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.

LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving en schreef de boeken ‘Klantgericht Leiderschap’ en ‘Six Star Service’. Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten en medewerkers. Sydney is één van de vier vaste experts van Dé Klantenpodcast. In andere afleveringen hoor je ook Marjolein Bongers, Niek van den Adel en Steven van Belleghem,

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/sydneybrouwer/

Abonneren

De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.