Focus beter op consistente klantbeleving dan op verwachtingen overtreffen
Loyale klanten, wie wil ze niet?! De vraag is alleen: worden klanten loyaal doordat je verwachtingen weet te overtreffen op piekmomenten of is het slimmer om te zorgen voor een consistent hoog niveau? Klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Sydney Brouwer gaan in gesprek over momenten om écht indruk te maken op klanten. Wat maakt een klant anders dan anderen? Zijn de omstandigheden bijzonder? Of is de klantvraag uniek? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast krijg je weer veel tips die je helpen om elke dag een beetje beter te zijn in klantgerichtheid en daar ook de belevingsinflatie in mee te nemen.
Hosts
Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.
LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving en schreef de boeken ‘Klantgericht Leiderschap’ en ‘Six Star Service’. Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten en medewerkers. Sydney is één van de vier vaste experts van Dé Klantenpodcast. In andere afleveringen hoor je ook Marjolein Bongers, Niek van den Adel en Steven van Belleghem,
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/sydneybrouwer/
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge