Special: Wat bedrijven kunnen leren van Cliniclowns
Ze zijn gekroond tot hét klantvriendelijkste goede doel van Nederland in 2020, hebben met veel succes de transformatie naar online dienstverlening gemaakt en ook intern is een groot besef van de waarde van écht contact met mensen. In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met Ilse Beckers, chief engagement van Cliniclowns, en Gerrit Piksen, expert customer service bij MarketResponse die jaarlijks de prijs voor Klantvriendelijkste bedrijf van NL uitreikt. Dat word je niet zomaar! Een boeiend en inspirerend gesprek over de wijze waarop Cliniclowns klantvriendelijkheid doorvoert naar donateurs én de doelgroep van zieke kinderen en dementerende ouderen. Plus wat zijn de zeven regels om überhaupt in aanmerking te komen voor een awards als klantvriendelijkste bedrijf van Nederland?
Host
Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.
LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge
Gasten
Ilse Beckerss, Chief Engagement bij Cliniclows.
CliniClowns zet zich in voor zieke kinderen, mensen met een beperking en voor mensen met dementie. Met spel en humor zorgen professionele CliniClowns voor afleiding en plezier en draagt daarmee bij aan menslievende zorg.
www.cliniclowns.nl
Gerrit Piksen, expert customer service bij MarketResponse
MarketResponse helpt organisaties duurzaam ontwikkelen op basis van betekenisvolle onderzoeksinformatie. Daarvoor gebruiken zij een unieke combinatie van data science, human insights, design thinking, strategieontwikkeling en implementatiekracht.
www.marketresponse.nl
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge