Een verpletterend goede online indruk maken is lastig
Telefoongesprekken zijn steeds vaker beeldbelgesprekken, er zijn vernieuwde eisen aan onze vaardigheden die oorspronkelijk gefinetuned zijn voor fysieke gesprekken en de online spanningsboog is slechts enkele minuten. Hoe zorg je dat toch voor een zakelijk onweerstaanbare indruk? Klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel geven je in deze aflevering van Dé Klantenpodcast volop tips voor dynamische klantgesprekken. Hoe zet je de online extra’s van videobelprogramma’s slim in? Wat doe je vooraf en na afloop van een gesprek om onderscheidend te zijn? En op welke manier zorg jij er voor dat je gezicht goed zit? Genoeg inspiratie om online zakendoen een professionele oppepper te geven!
Hosts
Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.
LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge
Niek van den Adel is veelgevraagd spreker over de thema’s veerkracht, klantgerichtheid en leiderschap. Niek doet niets anders dan metaforen en verhalen vertellen, over leuke medewerkers, over super dienstverleners, over terug naar de bedoeling en rare situaties op de werkvloer. Over oprecht aandacht geven, over de utopie van gastvrijheid, over lachen en over huilen.
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/niekvandenadel/
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge