Facebook over online zakendoen
Hij ziet haarscherp wat de coronacrisis betekent voor ondernemers, volgt trends op ‘zijn’ sociale media op de voet en ziet dat de persoonlijke touch online het echte verschil maakt. In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met Arno Lubrun, directeur van Facebook in de Benelux. Hij geeft een inkijkje in hoe vindingrijk en succesvol bedrijven zijn met het inzetten van Facebook, Instagram en WhatsApp. Daarnaast krijg je onder meer tips over hoe producten de klant vinden in plaats van andersom, hoe klanten verwachten dat jouw bedrijf inspeelt op de online ontwikkelingen én hoe een écht persoonlijke benadering bijdraagt aan succesvol zakendoen.
Host
Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.
LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge
Gast
Arno Lubrun is sinds 2011 directeur van Facebook Benelux, waar naast Facebook ook Instagram, WhatsApp en Oculus onder vallen. Samen met zijn team helpt hij bedrijven om maximaal resultaat te behalen door het inzetten en gebruiken van deze sociale media.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge