BNR logo
  • Nieuws
  • Radio
    • Programmagids
    • AEX Factor
    • Baanbrekende Businessmodellen
    • Beleggerspanel
    • Beter
    • BNR Auto-Update
    • BNR Europa
    • BNR Mobility
    • BNR Sport
    • BNR's Big Five
    • Boardroompanel
    • Boekestijn en De Wijk
    • BREEKT
    • Column Bernard Hammelburg
    • Column Paul Laseur
    • Crypto Update
    • Cryptocast
    • De Nationale Autoshow
    • De Nieuwe Wereld
    • De Ochtendspits
    • De Top van Nederland
    • De Wereld
    • Digitaal
    • Duurzaam
    • Economenpanel
    • Eyeopeners
    • Koplopers
    • Lobbypanel
    • Ondernemerspanel
    • Postma in Amerika
    • Spitsbrekers
    • Tech Update
    • The Daily Move
    • The Friday Move
    • Vastgoed Gezocht
    • Wereldveroveraars
    • Werkverkenners
    • Wetenschap Vandaag
    • Zakendoen
  • Gemist
    • Alle podcasts
    • All in the Game
    • Amerika Podcast
    • BNR Perestrojkast
    • China Podcast
    • CMOtalk
    • Column Corné van Zeijl
    • Crypto Cowboys
    • Cryptocast
    • De Ben Tiggelaar Podcast
    • Dé Klantenpodcast
    • De Legende van Satoshi Nakamoto
    • De Nieuwsdag
    • De Ondernemerskamer
    • De Technoloog
    • Europa Update
    • Factcheck Europa
    • Het Nieuwe Geld
    • Hoge Bomen
    • Honger
    • IJzige Tongen
    • In de Diepte
    • Italië Podcast
    • Ochtendnieuws
    • Petrolheads
    • De Strateeg
    • Space Cowboys
    • Spitsbrekers
    • The Road to Zandvoort
    • Voeding van morgen
    • Vraag het Gommers
    • Werkprofessor
    • Zakendoen De Veranderaars
  • Partners
Dé Klantenpodcast

Dé Klantenpodcast

Customer journey: aan de tekentafel met de klant

20 juli 2021 36 min Delen
Speel de aflevering af

Of luister via BNR app Spotify Apple Podcasts


Over de aflevering

Hoe beter de klantreis, hoe makkelijk je nieuwe klanten aantrekt en bestaande weet te behouden. Ieder zichzelf serieus nemend bedrijf is daarom op een of andere manier bezig met de customer journey. Zo’n klantreis die past bij de strategische doelstellingen van de organisatie, klanten meeneemt in een vormgegeven beleving en bijdraagt aan het commerciële succes. In deze aflevering praat podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge met Kees Kerkvliet, een outside-in denker met als doel Nederland elke dag een stukje klantgerichter te maken.

Ze hebben het onder meer over:

•Hoe is het om bij jou klant te zijn?

•Wie betrek je bij het ontwerpen van klantbeleving?

•Wat zijn ludieke manieren om het proces in beeld te brengen?

•Welke interactiepunten zijn er en wat betekenen die voor klanten?

•In hoeverre maken verbeteringen daadwerkelijk impact?

Een gesprek met tips voor wie de customer journey weer eens met frisse blik gaat bekijken.

Extra tips

Meer tips over hoe je klanten betrekt bij jouw commerciële proces? Luister dan deze afleveringen van Dé Klantenpodcast:

•Door klanttevredenheidsonderzoeken daalt de klanttevredenheid

•Wat bedrijven kunnen leren van Cliniclowns

•Laat klanten jouw verkoopstrategie bepalen

Meer inspiratie? Vraag de gratis mini-masterclass ‘Onderscheidende klantgerichtheid’ aan.

Host en co-host

Daniëlle de Jonge is expert in eigentijdse klantgerichtheid en commerciële slagkracht. Ze is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.

LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge

Kees Kerkvliet is directeur eigenaar van het klantbelevingsbureau TOTE-M (https://www.tote-m.com/) . Hij is een echte outside-in denker en springt vol passie uit zijn bed om Nederland iedere dag een stukje klantgerichter te maken. Met TOTE-M is hij de grondlegger van Customer Journeys in Nederland en daarom deelt hij graag zijn ervaring die hij met zijn collega’s eeft opgedaan in meer dan 300 Journeys van zowel BtoB als BtoC, van commerciële dienstverlening tot Not for Profit. Daarnaast is Kees een veelgevraagd spreker en als kerndocent actief bij Business School Beeckestijn in diverse leergangen op het gebied van klantbeleving.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/keeskerkvliet/

Connect met Dé Klantenpodcast

Heb je vragen of input? Neem dan contact op met podcasthost Daniëlle de Jonge via mail, LinkedIn, Twitter of Instagram. Abonneren op deze podcast kan via bnr.nl/deklantenpodcast


Deel de aflevering:

Aanbevolen podcasts

Verleuken en klanthousiasme: zo pak je het aan!

Reviews en referenties: dit maakt ze extra waardevol!

Rake openingszinnen en uitsmijters voor zakelijke teksten

Volg de discussie via Facebook of Twitter

Doe mee aan de discussie op onze Facebookpagina of via Twitter (#bnr).
BNR Facebook BNR Twitter
live-studio-image

Populairste podcasts

Oekraïne-update dinsdag, dag 167

Biedt de frisse blik van de nieuwe generatie een uitweg uit de stikstofcrisis?

Onze planeet | De bizarre biodiversiteit van Nieuw-Caledonië

Opinie | Trump en de FBI

Thalys-baas diep door het stof

  • BNR Nieuwsradio

  • Contact
  • Frequenties
  • Files en flitsers
  • BNR Nieuwsbrief
  • Podcasts
  • RSS feed
  • Disclaimer
  • Zakelijke info

  • Dutch Podcast Awards
  • Adverteren
  • Podcast laten maken
  • Vacature plaatsen op BNR
  • Werken bij BNR
  • Stages
  • FD Mediagroep

  • Company.info
  • Energeia
  • ESB
  • FD
  • FD Mediagroep
  • Impact Investor
  • Investment Officer
  • Listn
  • PensioenPro
  • Download de app

  • Privacy
  • Copyright
  • Cookies
  • Voorwaarden