Rake teksten die klanten overtuigen

Dé Klantenpodcast27 okt 202135 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

Een tipje van de sluier:

• Aandacht vangen en vasthouden

• Teksten die klanten graag helemaal lezen

• Briljante binnenkomers om verbinding te maken

• Klanten aanspreken in twee – Nederlandse – talen

• Levendige teksten om je te onderscheiden

Je krijgt veel praktische tips en pakkende voorbeelden waarmee je vanaf vandaag al klanten beter weet te raken. En dat maakt je onweerstaanbaar om zaken mee te doen.

Extra tips

Meer tips over het belang van taal en woorden? Luister dan deze afleveringen van Dé Klantenpodcast:

Maak taal onderdeel van jouw businessplan – met Maria Punch

Sommige bedrijven schrikken klanten af met hun naam – met Erwin Wijman

Meer inspiratie? Volg de gratis mini-masterclass ‘Onderscheidende klantgerichtheid’.

Host en co-host

Daniëlle de Jonge is expert in eigentijdse klantgerichtheid en commerciële slagkracht. Ze is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.

LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge

Eefje Gerits is een allround communicatieadviseur, schrijfcoach/-trainer en copywriter. Zij helpt bedrijven om onderscheidend te zijn in hun communicatie, zodat ze moeiteloos het podium pakken en klanten overtuigen van hun waarde. Met slimme campagnes, websites, jaarverslagen, blogs, bedrijfsvideo’s, apps, (e-)boeken, nieuwsbrieven en andere uitingen. Creativiteit, betrokkenheid en humor zijn daarbij kernwoorden.

LinkedIn: www.linkedin.com/in/eefjegeritsvandaag

Connect met Dé Klantenpodcast

Heb je vragen of input? Neem dan contact op met podcasthost Daniëlle de Jonge via mail, LinkedIn, Twitter of Instagram. Abonneren op deze podcast kan via bnr.nl/deklantenpodcast.