Rake teksten die klanten overtuigen
Over de aflevering
Een tipje van de sluier:
• Aandacht vangen en vasthouden
• Teksten die klanten graag helemaal lezen
• Briljante binnenkomers om verbinding te maken
• Klanten aanspreken in twee – Nederlandse – talen
• Levendige teksten om je te onderscheiden
Je krijgt veel praktische tips en pakkende voorbeelden waarmee je vanaf vandaag al klanten beter weet te raken. En dat maakt je onweerstaanbaar om zaken mee te doen.
Extra tips
Meer tips over het belang van taal en woorden? Luister dan deze afleveringen van Dé Klantenpodcast:
Maak taal onderdeel van jouw businessplan – met Maria Punch
Sommige bedrijven schrikken klanten af met hun naam – met Erwin Wijman
Meer inspiratie? Volg de gratis mini-masterclass ‘Onderscheidende klantgerichtheid’.
Host en co-host
Daniëlle de Jonge is expert in eigentijdse klantgerichtheid en commerciële slagkracht. Ze is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.
LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge
Eefje Gerits is een allround communicatieadviseur, schrijfcoach/-trainer en copywriter. Zij helpt bedrijven om onderscheidend te zijn in hun communicatie, zodat ze moeiteloos het podium pakken en klanten overtuigen van hun waarde. Met slimme campagnes, websites, jaarverslagen, blogs, bedrijfsvideo’s, apps, (e-)boeken, nieuwsbrieven en andere uitingen. Creativiteit, betrokkenheid en humor zijn daarbij kernwoorden.
LinkedIn: www.linkedin.com/in/eefjegeritsvandaag
Connect met Dé Klantenpodcast
Heb je vragen of input? Neem dan contact op met podcasthost Daniëlle de Jonge via mail, LinkedIn, Twitter of Instagram. Abonneren op deze podcast kan via bnr.nl/deklantenpodcast.
