Zo doen klanten vaker wat je wilt

Dé Klantenpodcast7 dec '21 06:0039 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

In Nederland is Bas Wouters specialist in beïnvloeden van gedrag en met hem spreekt podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge over:

• Hoe komt gedrag tot stand en wat zijn de belangrijkste beïnvloedingstechnieken?

• Op welke wijze kun je microgedrag managen en krijg je klanten in beweging?

• Waarom heeft is het focussen op rationele argumenten veel minder effectief dan je vaak aanneemt, en wat betekent dat voor jouw online activiteiten?

Ze richten zich in deze podcast stampvol handige tips allereerst op online overtuigen. Zoals hoe je jouw klanten gemotiveerd krijgt om ‘ja’ te zeggen of klikken, hoe je het hen heel makkelijk maakt én wat hoe je de meest effectieve prompts creëert op gedrag tot stand te brengen. Vaak zijn het opvallend eenvoudige principes die met een kleine aanpassing een groot resultaat kunnen geven én ervoor zorgen dat klanten vaker doen wat jij wilt.

Extra tips

Meer tips over online overtuigen? Luister dan deze afleveringen van Dé Klantenpodcast:

Online klanten overtuigen is zo eenvoudig nog niet – met Jos Burgers

Op LinkedIn druipt de zelfpromotie er van af – met Marjolein Bongers

Bedrijven focussen te veel op transactie en te weinig op emotie – met Steven van Belleghem

Meer inspiratie? Volg de gratis mini-masterclass ‘Onderscheidende klantgerichtheid’.

Host en co-host

Daniëlle de Jonge is expert in eigentijdse klantgerichtheid en commerciële slagkracht. Ze is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast.

LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge

Bas is auteur van de internationale bestseller 'Online Invloed' en oprichter van Online Influence Institute. Als jonge serial entrepreneur paste Bas overtuigingswetenschap succesvol toe in de financiële sector, waar hij omzetstijgingen tot 500 procent wist te behalen. Ook online was hij succesvol met Keukenplaats.nl, een disruptieve leadgenerator in de keukenbranche, goed voor miljoenen omzet per jaar.

Hij mag zich de enige Cialdini Method Certified Trainer (CMCT) én BJ Fogg Certified Tiny Habits Coach ter wereld noemen. Hij coachte en trainde wereldwijd duizenden professionals bij het vergroten van hun offline en online overtuigingskracht. Zijn missie: mensen en bedrijven naar een beter prestatieniveau helpen door ze overtuigingsprincipes en gedragswetenschap te leren toepassen.

LinkedIn: www.linkedin.com/in/bas-wouters-cmct

Connect met Dé Klantenpodcast

Heb je vragen of input? Neem dan contact op met podcasthost Daniëlle de Jonge via mail, LinkedIn, Twitter of Instagram.

Abonneren op deze podcast kan via bnr.nl/deklantenpodcast.