Coca-Cola wil dat we meer open staan

Film & Reclame17 aug '20 14:025 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

De Open Like Never Before-campagne nodigt het publiek uit om deel te nemen. Mensen kunnen elkaar en de wereld vertellen wat hun voornemens zijn en hoe ze in dit 'nieuwe normaal' voortaan meer open willen staan voor anderen. De eerste fase van campagne is te zien op abri’s, trams, steigerdoeken en online display.

Toeristen

In de stad hangen statements, zoals 'Ik zeg nooit meer dat leraren te veel vrije tijd hebben'. In Amsterdam kwam een groot steigerdoek te hangen in De Pijp, met daarop: 'Ik zeg nooit meer: er zijn te veel toeristen in mijn stad.' Dat statement viel bij veel Amsterdammers verkeerd. 'Amsterdam wordt alweer overspoeld met toeristen, en dat is juist iets wat we nu even niet willen', denkt Cusell.

Luister terug | Sport en Geld | Sporters kunnen minder goed hun portretrecht beschermen

Bekijk de reclamefilm van Coca-Cola hieronder.

Luister terug Hoe Nike de reclamewereld telkens verbaast