Stad Nederland | Otto Raspe (Rabobank)
Wat is het belang van een duidelijke strategische keuze van een stad? Otto Raspe heeft vijfentwintig jaar onderzoek gedaan bij TNO en het Planbureau voor de Leefomgeving naar economische regionale ontwikkeling.
Hij heeft een duidelijke verklaring voor het succes van Zwolle en Eindhoven en weet waarom Den Haag het zichzelf lastig heeft gemaakt. We vragen hem: hoe transformeert de stad als onderdeel van Nederland? En wat is de rol van stadsmarketing daarbij?
Stad Nederland | Otto Raspe (Rabobank)Gasten in BNR's Big Five van de Stad Nederland:
13 januari: Jan Regterschot, Kreator Groep in Zwolle
14 januari: Albert Arp, CEO Jaarbeurs Utrecht
15 januari: Rob van Gijzel, oud-burgemeester Eindhoven
16 januari: Robert van Asten, wethouder gemeente Den Haag
17 januari: Otto Raspe, hoofd Rabo Resaerch Regio’s en thema’s

BNR's Big Five
Diana Matroos en Art Rooijakkers in gesprek met de hoofdrolspelers van de belangrijkste dossiers in Nederland. #BNRBigFive