De eeuwige online concurrentie
Wehkamp transformeerde van postorderbedrijf naar internetwarenhuis en investeerde daar flink in. Het leverde meer klanten op, maar ging ten koste van de inkomsten. Ondertussen worstelt het bedrijf met de toenemende online concurrentie. Hoe gaat het bedrijf daarmee om? Dat hoor je van CEO Piet Coelewij, want hij is de hoofdgast én in de studio.
Pizza wordt vaste prik
Philippe Vorst opende in 1993 zijn eerste vestiging van New York Pizza; deze week opent hij nummer tweehonderd. Vandaag bespreek ik met hem hoe hij, ondanks tegenvallers, in iets meer dan een kwart eeuw uitgroeide tot een vaste prik in de Nederlandse winkelstraat.
Beleggerspanel
Her en der worden de economische groeiverwachtingen naar beneden bijgesteld, maar op de beurs is daar helemaal niets van te merken. Hoe is dat mogelijk? Dat vragen we vandaag aan het beleggerspanel, dat bestaat uit John Beijer (Beursfoon en Turbo Trend), Marco Groot (8 days a week) en Thijs Knaap (APG).