De metamorfose van American Hotel

Zakendoen15 aug '19 15:181 uur 38 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

Babycosmetica

Twee studievrienden stopten zes jaar geleden bij Unilever en Exxon Mobil om samen Naïf op te richten. Een merk met duurzame babycosmetica dat zich richt op bewust levende vrouwen tussen de 25 en 40 jaar. Ze lanceerden destijds zes producten en deze maand hengelden ze twee miljoen euro groeigeld binnen. Wat ze ermee gaan doen, daar heeft een van de oprichters, Sjoerd Trompetter, een antwoord op.

Boardroompanel

De Brexit, een potentiële recessie, de handelsoorlog tussen de VS en China. Dat en meer in ons Boardroompanel. Met vandaag Gerard van Vliet (directeur bij de Nederlandse vereniging van Commissarissen en Directeuren), Jeroen Vercauteren (specialist op het gebied van overnames en fusies, verbonden aan Introman Corporate Finance) en Hélène Vletter (hoogleraar Financieel recht en Governance bij de Erasmus Universiteit, president-commissaris bij Intertrust en commissaris bij onder meer NN Group en Barclays).