Diana Janssen (DDMA) over de toekomst van digitale marketing

Zakendoen22 apr 20221 uur 46 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

Worden consumenten voldoende beschermd tegen agressieve marketing? En wat is de toekomst van de reclamefolder? Diana Janssen, directeur van branchevereniging Data Driven Marketing Association, is te gast in BNR Zakendoen.

Kees de Kort

Elke dag, even over twaalf, bespreekt presentator Thomas van Zijl met macro-econoom en commentator Kees de Kort de economische stand van zaken.

Ondernemerspanel

Een MKB-bank naar Brits model moet financiering voor het MKB makkelijker maken, maar is dat eigenlijk wel nodig? En: een familieruzie in de bedrijfstop bij een groot bedrijf uit Genemuiden. Hoe voorkom je zakelijke ruzie bij een familiebedrijf?

We gaan het allemaal bespreken in het ondernemerspanel. Te gast zijn:

- Monique Ansink, eigenaar van Jumbo Spanbandenfabrikant;

- Alinda Wit, oprichter en eigenaar van LovEvery Nederland.

Pitches

Elke vrijdag is het weer tijd voor jonge ondernemingen om zichzelf op de kaart te zetten. Dat doen zij via een pitch en het doorstaan van een vragenvuur. Vandaag is het de beurt aan Rick van Rijthoven, eigenaar van World of eMobility en Renske Wytzes, mede-oprichter van Flytz. Met beoordelaar Jacqueline van den Ende, mede-oprichter van Carbon Equity.

Zakenpartner

Ze studeerde rechten én bedrijfskunde, werd bedrijfsjurist bij Trustmoore en klom op tot managing director van de firma. Maar na acht jaar in de consultancy ging het roer om: ze werd algemeen directeur bij Pro Contact, waar recruiting en marketing hand in hand gaan. De Zakenpartner deze week is Yanouk Bierens, algemeen directeur van Pro Contact.

Contact & Abonneren

BNR Zakendoen zendt elke werkdag live uit van 12:00 tot 14:30 uur. Je kunt de redactie bereiken via e-mail en Twitter.

Abonneren op de podcast van BNR Zakendoen kan via bnr.nl/zakendoen, of via Apple Podcast en Spotify.


Mede mogelijk gemaakt door