#9 Hoe je van je bedrijf een merk maakt
Speel de aflevering afOf luister via BNR app Spotify Apple Podcasts
Over de aflevering
Als zzp’er moet je zichtbaar zijn, ‘on top of mind’ bij potentiële opdrachtgevers. Het is belangrijk dat jouw netwerk weet wat je precies voor werk doet en dat je beschikbaar bent voor een nieuwe klus. Toch voelt het voor veel zzp’ers enigszins ongemakkelijk of tegennatuurlijk om aan zelfpromotie te doen, of het nou op een netwerkborrel is of op sociale media. En hoe zakelijk of persoonlijk moet je je dan opstellen? In deze aflevering over personal branding krijg je de antwoorden.
In deze aflevering zijn Roos van Vugt en Tessa van Grafhorst te gast. Twee zzp'ers die volop bezig zijn met personal branding.
Roos van Vugt
Roos weet alles van personal branding en runt haar eigen bedrijf Merkwerker, dat bedrijven helpt met hun merkstrategie. Roos gelooft heilig in de kracht van sociale media. In deze aflevering geeft ze veel tips hoe je je als zzp’er online kunt profileren, of je nou in- of extravert bent.
Tessa van Grafhorst
Tessa is zzp’er en medeoprichter van het bedrijf Green Oranges, dat jong talent helpt zichzelf te ontwikkelen. Ze is daarnaast presentatiecoach en zangeres. Tessa zit met Green Oranges middenin het proces om van haar bedrijf een merk te maken. Ze vertelt over haar strategie en de valkuilen.
Nina en Hugo-Jan
Nina van den Dungen presenteert de podcast. Ze is zelf journalist en al sinds het begin van haar carrière in 2010 happy zzp’er. Hugo-Jan Ruts is de vaste co-host, hij is hoofdredacteur van ZIPconomy, het nieuwsplatform voor zzp’ers en opdrachtgevers.
Abonneren
Wil je meer afleveringen luisteren of je gratis abonneren op deze podcast? Dat kan op bnr.nl/zzpcafe, in de BNR-app, Apple Podcast of Spotify.