OKG 13 – Waarom NPS de minst slechte metric is met Mark Stohr
Mark Stohr is directeur en eigenaar van Forum Research, een bureau voor Marktonderzoek uit Den Bosch. Ik vroeg hem met mij in gesprek te gaan over niet het meest sexy onderwerp op het gebied van klantbeleving maar wel een noodzakelijk onderwerp: Metric...
Mark Stohr is directeur en eigenaar van Forum Research, een bureau voor Marktonderzoek uit Den Bosch. Ik vroeg hem met mij in gesprek te gaan over niet het meest sexy onderwerp op het gebied van klantbeleving maar wel een noodzakelijk onderwerp: Metrics & KPI’s. In deze aflevering praten we over de CSAT (Customer Satisfaction Score), NPS (Net […] Het bericht OKG 13 – Waarom NPS de minst slechte metric is met Mark Stohr verscheen eerst op Sydney Brouwer.

Over Klanten Gesproken
Sydney Brouwer gaat in gesprek met experts over klantbeleving, klantgerichtheid, customer experience en marketing. Sydney Brouwer is specialist en veelgevraagd spreker op het gebied van klantgerichtheid. Voor meer informatie kijk je op www.sydneybrouwe...