OKG 25 – Van sales-monster naar klantenknuffelaar: de transformatie van NLE
De Nederlandse Energie Maatschappij stond tot 2012 vooral bekend om agressieve sales en de irritante “Ik Zeg Doen!” reclames. Sindsdien is het roer echter omgegaan en zijn ze vastbesloten het meest klantgerichte energiebedrijf van Nederland te worden. ...
De Nederlandse Energie Maatschappij stond tot 2012 vooral bekend om agressieve sales en de irritante “Ik Zeg Doen!” reclames. Sindsdien is het roer echter omgegaan en zijn ze vastbesloten het meest klantgerichte energiebedrijf van Nederland te worden. Over die transformatie spreek ik met Harald Swinkels, oprichter en CEO, en Olaf Ouwerkerk, Voice of the Customer. […] Het bericht OKG 25 – Van sales-monster naar klantenknuffelaar: de transformatie van NLE verscheen eerst op Sydney Brouwer.

Over Klanten Gesproken
Sydney Brouwer gaat in gesprek met experts over klantbeleving, klantgerichtheid, customer experience en marketing. Sydney Brouwer is specialist en veelgevraagd spreker op het gebied van klantgerichtheid. Voor meer informatie kijk je op www.sydneybrouwe...