Digitaal12 feb '12 13:06

KPN-klanten willen schadevergoeding

Auteur: Pieter van den Akker

KPN heeft veel vragen van klanten ontvangen over hoe ze een schadevergoeding kunnen aanvragen vanwege het uitvallen van de e-mail. KPN kreeg zaterdag 11 duizend reacties van klanten.

Dat meldde het telecombedrijf zondag. De duizenden reacties stroomden vooral binnen via sociale media als Twitter, Facebook en het klantenforum van KPN zelf. "Daaruit kunnen wij opmaken dat er veel klanten vragen hebben over waar zij hun klacht of eventuele schademelding kunnen indienen'', stelt een woordvoerder van KPN.

Schade
De klanten van het bedrijf die denken een directe financiële schade hebben geleden, kunnen dat vanaf maandagmiddag aan het concern kenbaar maken via de website. KPN gaat de zaken per geval bekijken.

Opgelost
Klanten van KPN kunnen sinds zaterdagavond 18 uur weer e-mailen. De storing duurde langer dan aanvankelijk werd gedacht.

Gerelateerde artikelen