BNR Mediazaken | Linda Magazine, Na de deadline en Big Data
Linda Magazine bestaat tien jaar en lanceert een nieuwssite. Het boek 'Na de deadline' beschrijft hoe de journalistiek er voor staat en Big Data zou een vele grotere rol moeten spelen bij mediabedrijven.
Lindanieuws.nl moet dé nieuwssite voor vrouwen worden, maar gaat dat het succesvolle magazine ook lukken? Presentator Ruud Hendriks praat erover met Jildou van der Bijl, hoofdredactrice van Linda Magazine.
Journalist Bart Brouwers schreef het boek 'Na de deadline'. Hoe staat de journalistiek er voor? De manier van werken is compleet veranderd, maar er zijn nog nooit zo veel mogelijkheden geweest als nu. Hij is te gast.
Big Data
Zowel adverteerders als mediabedrijven weten veel te weinig van hun data. De doelgroep 20-49 kan véél specifieker en daarom moeten mediabedrijven massaal analisten en ontwikkelaars in dienst nemen. Dit stelt tech-ondernemer Stef van Grieken. Ook hij is te gast.
BNR Mediazaken: Iedere maandag live om drie uur op BNR.