BNR Mediazaken | Nederland wil creatiefste jongetje van de klas worden
Zes miljoen van de overheid voor de creatieve sector. Welke innovaties heeft Nederland nodig om nummer één van Europa te worden?
Minister Verhagen van economische zaken geeft 6 miljoen aan de creatieve industrie voor innovatie. Waarom kan de sector zelf niet haar broek ophouden op weg naar vernieuwing? En wat heeft Nederland nodig om de meest creatieve industrie van Europa te worden?
Ruud Hendriks praat erover met Victor van der Chijs, managing partner bij OMA en voorzitter van de Topsector creatieve industrie.
Zaaien en oogsten
Jouw reclameboodschap levensgroot afgebeeld op drie hectare landbouwgrond. En later wordt deze 'reclameoogst' nog opgegeten ook. De term 'zaaien en oogsten' uit de PR-wereld wordt wel heel letterlijk genomen.
Maar wat levert zo'n stukje duurzame reclame nou eigenlijk op? Te gast is Gerard Steijn, een van de managing partners van Harvest Communications.
BNR Mediazaken: iedere maandag live om 14.30 uur op BNR.