22 maart | Royal Delft, Fietsenwinkel.nl en reclame debat
Ze zijn bekend van Delfts blauw, maar Royal Delft wil meer. Vandaag komt eén van de oudste en kleinste beursfondsen van Nederland met jaarcijfers. Topman Henk Schouten vertelt over de transformatie van het bedrijf.
IBG
Na een mislukt avontuur was Fietsenwinkel.nl het er even helemaal klaar mee - maar dit jaar moeten er toch dertig nieuwe fysieke winkels worden geopend. Terwijl in 2015 de fysieke winkels juist werden afgestoten. Bastiaan Hagenouw is te gast - CEO van IBG en dat is het bedrijf achter Fietsenwinkel.nl.
Debat
De reclamewereld staat aan de vooravond van een rigoreuze verandering: gaat de good old tv reclame de deur uit om in te zetten op online commercials, of gaat de keuze uit naar een hybride vorm? In Amerika is het al zover: daar wordt dit jaar voor het eerst meer geld uitgegeven aan reclame op internet dan op tv.
Pitch - 1 jaar later
Veel startups redden het niet na een jaar ploeteren. In een nieuwe rubriek gaan we wekelijks kijken naar hoe een pitch kandidaat van vorig jaar het nu doet. Vandaag VraagHugo.
WeFilm
Heinz Ketchup grijpt voor haar nieuwe billboard-reclames terug naar het verleden. Niet naar het echte verleden maar naar het fictieve verleden. De nieuwste reclame-uiting werd bedacht door niemand minder dan Don Draper van Mad Men.