Bol.com opent virtuele vakantiewinkel op Rotterdam Centraal
E-commercespeler bol.com heeft in samenwerking met de vervoerder RET en mobiele commercespeler Shop2Mobi een tijdelijke virtuele winkel geopend op het station Rotterdam Centraal. Op een wand zijn zomerse producten inclusief qr-code afgebeeld die consumenten moeten kunnen scannen om zo het product te bestellen en te betalen. Via de augmented reality app Layar moet meer informatie en interactieve content opgevraagd kunnen worden.
De online retailer bol.com heeft een virtuele winkel met zomerse artikelen geopend op het station Rotterdam Centraal. Hiermee wil de e-commercespeler inspelen op de behoefte van consumenten die bijna op vakantie gaan, maar geen tijd hebben om inkopen te doen. Op de muur op het station zijn 33 producten zoals zonnebrand, e-readers en duikbrillen afgebeeld. Door middel van qr-codes kunnen passanten producten bestellen en betalen.
Bol.com heeft de virtuele winkel in samenwerking met de vervoerder RET en mobiele commercespeler Shop2Mobi ontwikkeld. Naast de qr-codes moeten consumenten via de augmented reality app Layar toegang krijgen tot meer informatie en interactieve content over de producten.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk