BNR Klantenshow 13 november | De kracht van een nieuw logo. Wat is de essentie van marketing?
Philips onthult een nieuw logo. Wat betekent dat voor de klanten?
Het nieuwe logo van Philips. Iis het cosmetisch, of verandert de multinational zelf ook? Maarten Bouwhuis praat hierover met Hugo van de Bos, Strategy Director van designbureau Koeweiden Postma. Hij is verantwoordelijk voor het nieuwe logo van HEMA, NN en KPN. en ze hebben de huisstijl voor de Koning gemaakt voor de abdicatie.
Zwitserleven
Zwitserleven heeft net een restyling gedaan. Ludo Voorn, Directeur Marketing van Zwitserleven, vertelt waarom zij ervoor hebben gekozen het gezicht van het bedrijf op te frissen.
Marketeers die onderzoeken wat consumenten willen, kijken de verkeerde kant op. Ze moeten namelijk naar hun eigen organisatie kijken, stelt Frank Wouters, auteur van het boek 'Honshitsu', ofwel: de marketing van de essentie.
BNR Klantenshow: Iedere woensdag om 15.30 uur op BNR.