BNR Klantenshow | De verkoopkansen van de ramadan
Winkeliers die inspelen op de ramadan verdienen daar goed aan. Waarom laten zoveel ondernemers die kans dan liggen?
Lekker eten na een dag vasten, elkaar kadootjes geven op het Suikerfeest, veel moslims geven tijdens de ramadan extra geld uit. Nog steeds zijn er maar weinig ondernemers die inspelen op dit belangrijke islamitische feest. Marketeer Hafida Abahai van communicatiebureau Winkelmann Van Hessen laat zien waar de kansen liggen én legt uit waarom sommige bedrijven toch terughoudend blijven.
EN VERDER:
- Hoe ga je slim om met je klantgegevens? Bijna elk bedrijf vindt datamanagement belangrijk, maar nog geen 40 procent heeft een duidelijke strategie in het omgaan met klantgegevens. Data-expert Frank de Beun geeft tips.
- Simone de Meijere is uitgeroepen tot beste etaleur van de wereld. Zij en haar coach vertellen over de laatste trends in visual merchandising.
BNR Klantenshow: Iedere woensdag om 15.30 uur op BNR.