Telegraaf komt met kortingsbonnen app dichtbijdeals
Pocketdeals, een applicatie met digitale kortingsbonnen, is gaan samenwerken met dichtbij.nl, een lokale nieuwsportal van de Telegraaf Media Groep. Naar aanleiding van deze samenwerking heeft Telegraaf de applicatie PocketDeals veranderd in dichtbijdeals. Consumenten die de applicatie op hun smartphone hebben staan, moeten door middel van gps-locatie kortingen van bijvoorbeeld winkels en restaurants kunnen ontvangen. Ondernemers moeten zelfstandig kortingsacties kunnen aanmaken.
Dichtbijdeals, voorheen PocketDeals, is een applicatie van de Telegraaf. PocketDeals is samengegaan met de Telegraaf Media Groep, en om beter bij de lokale nieuwsportal dichtbij.nl aan te sluiten, is de naam van de applicatie veranderd in dichtbijdeals. Met deze app moeten consumenten kortingen van winkels of bijvoorbeeld restaurants in de buurt kunnen ontvangen. Deze kortingen worden verstuurd op basis van de gps-locatie van de consument.
Voor adverteerders moet dichtbijdeals een volledig zelfbedieningssysteem zijn. Adverteerders moeten zich kunnen aanmelden en zelf kortingsacties kunnen aanmaken en beheren. Ook moet er inzicht verkregen kunnen worden in hoe vaak de kortingsacties zijn bekeken en gebruikt.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk