DWDD wil kijker meer betrekken met digitaal magazine
Het dagelijkse actualiteitenprogramma De Wereld Draait Door (DWDD) komt met een digitaal magazine. Dit magazine moet dagelijks naast het televisieprogramma gaan verschijnen en ervoor zorgen dat de digitale database van het tv-programma wordt uitgebreid. Dat vertelt Rogier IJzermans, ceo van Born05, ontwikkelaar van het digitale magazine in een interview met 180sec.tv, videolog over content marketing.
De Wereld Draait Door (DWDD) een dagelijks actualiteitenprogramma, komt met een digitaal magazine. Dit dagelijkse magazine moet kijkers van het programma voor, tijdens of na de uitzending toegevoegde waarde gaan bieden. In het magazine moeten kijkers zich kunnen aanmelden en hun eigen Mijn Wereld aanmaken. Daar kunnen ze bijvoorbeeld favoriete discussies en video's opslaan.
Het digitale magazine wordt ontwikkeld in samenwerking met het digitale bureau Born05. 180sec.tv, videolog over content marketing en onderdeel van internetbureau Totalspiel, interviewde Rogier IJzermans chief officer executive (ceo) van Born05 over het magazine. 'Het is de bedoeling dat er gezocht wordt naar synergie tussen de tv-uitzending en het magazine om zo ook kijkers te behouden tijdens de twee stops van het programma in de winter en de zomer.'
Naar verwachting gaat het digitale tijdschrift 14 januari live.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk