Met mobiel broodjes kopen bij deli2go in Shell tankstations
Klanten van oliemaatschappij Shell moeten vanaf nu met hun smartphone broodjes en drinken kunnen bestellen en betalen bij de tankstations met een deli2go bakkerij. Automobilisten kunnen via een app hun bestelling bij een deli2go opgeven en aangeven op welk tijdstip ze de bestelling komen ophalen. De oliemaatschappij werkt samen met de mobiele betaal- en besteloplossing MyOrder die in juni bij alle tankstations met een deli2go bakkerij geïmplementeerd moet worden.
Ruim negentig procent van de Nederlanders ergert zich aan wachten in een rij en ruim veertig procent ergert zich aan wachten om te betalen. Dat blijkt uit het deli2go wachttijden onderzoek van oliemaatschappij Shell. De oliemaatschappij wil de klantbeleving verder optimaliseren en is daarom gaan samenwerken met de mobiele bestel- en betaaloplossing MyOrder.
Klanten moeten nu met hun smartphone een broodje en drinken kunnen bestellen en betalen en deze op een tijdstip naar keuze kunnen ophalen in een tankstation met een deli2go bakkerij. Zo hoeven deze klanten niet een in rij te staan en daarnaast moeten de rijen in de deli2go bakkerijen bij de tankstations korter worden.
Uit het wachtonderzoek van Shell blijkt ook dat 43 procent van de respondenten vaak wisselt naar een korter ogende rij en meer dan de helft van de mensen gaat uit verveling met hun telefoon spelen. Ruim zestig procent zou graag gebruik maken van een gratis app om te bestellen en te betalen.
Vorig jaar september heeft de onderneming een pilot gedraaid met de app op het Shell tankstation Hellevliet. Volgens Rob ten Hove, Shell manager food to go, was deze pilot zeer succesvol. Shell wil nu alle Nederlanders de mogelijkheid bieden om met hun smartphone op afstand te bestellen en te betalen. Deze maand juni moet MyOrder bij alle tankstations met een deli2go bakkerij geïntroduceerd worden.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk