Lidl winnaar Beste Folder Award 2013
De folders van de supermarktketen Lidl zijn uitgeroepen tot de beste folders van 2013 in de verkiezing van De Beste Folder Award 2013. Van de ruim 80.000 stemmen op bijna 100 retailers ontving Lidl 4350 stemmen van de Nederlandse consument. Op plek twee en drie eindigden folders van DEEN supermarkten en Xenos. Op regionaal niveau won de webwinkel Foto Klein. De prijs is een initiatief van DDMA Businessgroep Verspreidingen.
Supermarktketen Lidl heeft De Beste Folder Award 2013 gewonnen. In een verkiezing van DDMA Businessgroep Verspreidingen konden consumenten folders op zeven aspecten beoordelen. Aspecten als producten, aanbiedingen, lay-out en aantrekkelijkheid. Lidl ontving 4350 stemmen en haalde een gemiddeld cijfer van een ruime 8. Tweede en derde in de folderverkiezing werden DEEN supermarkten en Xenos. Op regionaal niveau werd de webwinkel Foto Klein tot winnaar verkozen.
Consumenten konden zeven weken lang hun stem uitbrengen op de website debestefolder.nl. Er zijn meer dan 80.000 stemmen uitgebracht op de folders van bijna 100 retailers die zich hadden aangemeld voor de verkiezing.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk