Hero wil klantfeedback online beter behandelen
Het fruitmerk Hero wil consumentenreacties voor zijn merken Hero, Friso en Organix sneller, beter en vaker online kunnen behandelen. Niet alleen wil Hero consumenten beter kunnen bedienen voor wat betreft hun feedback, ook wil de onderneming structureel kunnen verbeteren. Om deze doelstelling te realiseren gaat het bedrijf gebruik maken van het feedbackplatform van softwareleverancier Smile.
Hero, ontwikkelaar van fruitproducten, wil de feedback van klanten voor de merken Hero, Friso en Organix sneller, beter en vaker online kunnen behandelen. De focus ligt er vooral om consumenten zoveel mogelijk online te bedienen. Ook wil de onderneming op basis van klantenfeedback stappen kunnen zetten richting structureel te verbeteren.
Het bedrijf heeft gekozen voor het feedbackplatform van softwareleverancier Smile. Met dit platform moet feedback van klanten geregistreerd worden en feedback moet behandeld kunnen worden via diverse kanalen. Daarnaast moeten ook rapportages en trendanalyses van de feedback gemaakt kunnen worden en moet via het platform ontwikkeling naar structurele verbetering omgezet kunnen worden.
Loes van Aubel, marketingmanager bij Hero, vertelt dat het platform ook voor andere processen ingezet gaat worden, zoals het customer relationship management (crm) proces van het merk Friso.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk