Geboortekaartjes.nl wil conversie verhogen met 3D-avatar
Aanbieder van geboortekaartjes, Geboortekaartjes.nl, wil de conversie op de website vergroten en het aantal telefoontjes naar het servicecenter verkleinen. Om deze doelstellingen te kunnen realiseren heeft het bedrijf er voor gekozen om een 3D-avatar van Webspeaking in te zetten. Kate, de avatar, moet bezoekers onder andere uitleg gaan geven over hoe teksten op de kaartjes opgemaakt moeten worden en hoe het bestelproces werkt.
Geboortekaartjes.nl, aanbieder en drukker van geboortekaartjes, wil de conversie op zijn website verhogen. Ook moet het aantal telefoontjes naar het servicecenter verlaagd worden. Bezoekers hadden soms moeite om de juiste kaart te kiezen, de tekst goed op te maken en ook waren er vaak nog andere vragen.
Om verandering te brengen in deze onduidelijkheid heeft Geboortjeskaartjes.nl ervoor gekozen om een 3D-avatar in te zetten. Ontwikkelaar Webspeaking heeft de 3D-avatar Kate ontwikkeld. Zij moet de bezoekers uitleg gaan geven over hoe teksten opgemaakt kunnen worden en hoe de filtermogelijkheden werken om tot een juiste selectie van de kaartjes te komen.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk