BNR Nieuwsradio
Nieuws
Programma's
Programmagids BNR BREEKT Beter Beurswatch BNR's Big Five BNR Doorpakkers BNR Slimme Koppen BNR Sportzaken Boekestijn en De Wijk Bouwmeesters De BNR Techniektour De Nationale Autoshow De Eeuw van mijn Dochters De Ochtendspits De Wereld Digitaal Ondernemersdesk BNR In de Middag The Friday Move The Green Quest Werkverkenners Zakendoen
Podcasts
Alle podcasts Brand Stories Columns Amerika Podcast Baanbrekende Businessmodellen BNR Perestrojkast China Podcast Cryptocast De Ben Tiggelaar Podcast De Strateeg De Technoloog Eenmaal andermaal EuropaMania Goede Reispodcast Newsroom Onderzoeksraad der dingen Ongekend in Vredestijd Petrolheads Newsroom Den Haag Space Cowboys Vraag het Gommers Spitsbrekers Tech Update De Klantenpodcast Tinbergen en de economie van morgen Wetenschap Vandaag Werkprofessor Wij in de toekomst Column Corné van Zeijl Sportzaken Stop! De podcast ZZP Café
Gemist
Brand Stories
Nieuwsbrief
SMART Radio
Podcast Awards
BNR App
Adverteren
Adverteren BNR podcast
Frequenties
Over BNR
Contact
Meer
Nieuws
Programma's
Programmagids BNR BREEKT Beter Beurswatch BNR's Big Five BNR Doorpakkers BNR Slimme Koppen BNR Sportzaken Boekestijn en De Wijk Bouwmeesters De BNR Techniektour De Nationale Autoshow De Eeuw van mijn Dochters De Ochtendspits De Wereld Digitaal Ondernemersdesk BNR In de Middag The Friday Move The Green Quest Werkverkenners Zakendoen
Podcasts
Alle podcasts Brand Stories Columns Amerika Podcast Baanbrekende Businessmodellen BNR Perestrojkast China Podcast Cryptocast De Ben Tiggelaar Podcast De Strateeg De Technoloog Eenmaal andermaal EuropaMania Goede Reispodcast Newsroom Onderzoeksraad der dingen Ongekend in Vredestijd Petrolheads Newsroom Den Haag Space Cowboys Vraag het Gommers Spitsbrekers Tech Update De Klantenpodcast Tinbergen en de economie van morgen Wetenschap Vandaag Werkprofessor Wij in de toekomst Column Corné van Zeijl Sportzaken Stop! De podcast ZZP Café
Gemist
Brand Stories
Nieuwsbrief
SMART Radio
Podcast Awards
BNR App
Adverteren
Adverteren BNR podcast
Frequenties
Over BNR
Contact
BNR Nieuwsradio
Nieuws
Programma's
Programmagids BNR BREEKT Beter Beurswatch BNR's Big Five BNR Doorpakkers BNR Slimme Koppen BNR Sportzaken Boekestijn en De Wijk Bouwmeesters De BNR Techniektour De Nationale Autoshow De Eeuw van mijn Dochters De Ochtendspits De Wereld Digitaal Ondernemersdesk BNR In de Middag The Friday Move The Green Quest Werkverkenners Zakendoen
Podcasts
Alle podcasts Brand Stories Columns Amerika Podcast Baanbrekende Businessmodellen BNR Perestrojkast China Podcast Cryptocast De Ben Tiggelaar Podcast De Strateeg De Technoloog Eenmaal andermaal EuropaMania Goede Reispodcast Newsroom Onderzoeksraad der dingen Ongekend in Vredestijd Petrolheads Newsroom Den Haag Space Cowboys Vraag het Gommers Spitsbrekers Tech Update De Klantenpodcast Tinbergen en de economie van morgen Wetenschap Vandaag Werkprofessor Wij in de toekomst Column Corné van Zeijl Sportzaken Stop! De podcast ZZP Café
Gemist
Brand Stories
Nieuwsbrief
SMART Radio
Podcast Awards
BNR App
Adverteren
Adverteren BNR podcast
Frequenties
Over BNR
Contact
Klantenshow

TVcN wil snelle dienstverlening garanderen met nieuwe telefonieoplossing

  • Redactie Customer Talk
woensdag 20 maart 2013, 10:47

Het Tolk- en Vertaalcentrum Nederland (TVcN) zocht naar een nieuw telefonieoplossing waarmee de onderneming zich kan voorbereiden op de toekomst. TVcN heeft een telefonische tolkdienst waarbij het uitgangspunt is dat klanten die bellen binnen enkele seconden een tolk aan de lijn krijgen in iedere gewenste taal. Om aan deze doelstellingen te kunnen voldoen koos de partij voor het Telios Enterprise Communication Systeem (ECS) van softwareleverancier Telecats.

TVcN wil snelle dienstverlening garanderen met nieuwe telefonieoplossing
TVcN wil snelle dienstverlening garanderen met nieuwe telefonieoplossing

TVcN, Tolk- en Vertaalcentrum Nederland, zocht een communicatieplatform dat naadloos moet kunnen integreren met hun contactcenter applicatie TAS. Met deze integratie wil de onderneming de gewenste dienstverlening kunnen garanderen. Zo moeten klanten die bellen binnen enkele seconden een professionele tolk aan de lijn kunnen krijgen in elke taal. Met één telefoontje moet de klant geholpen zijn.

De keuze is gevallen op het Telios Enterprise Communication Systeem (ECS) van softwareleverancier Telecats. Er is gekozen voor deze oplossing vanwege de toekomstvastheid van het systeem, maar ook vanwege de mogelijkheid van het nieuwe werken. De oplossing moet ondersteuning bieden voor flexibele- en thuiswerkplekken. Ook moet het systeem te integreren zijn met applicaties van derden.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk

Deel dit artikel:

Aanbevolen podcasts

Ondernemers in geldnood vangen bot bij banken

Opinie | Een Groene Trekker met Gele Wielen

#11 Zo slijt NewBe content aan Netflix

Volg de discussie via Facebook of Twitter

Doe mee aan de discussie op onze Facebookpagina of via Twitter (#bnr).
BNR Facebook BNR Twitter
live-studio-image

Populairste podcasts

Opinie | De economische vreugde is pas terug in 2022

Wim Beelen (ex-eigenaar de Beelen Groep)

Topgast | Patricia Bruijning-Verhagen, kinderarts en epidemioloog UMC Utrecht

#82 Perestrojkort: Navalny, held van onze tijd*?

BREEKT | 'Avondklokrelschoppers zijn een schande voor de Nederlandse rechtsstaat'

BNR Service en Contact
Contact Frequenties BNR Nieuwsbrief Privacy Cookies Cookie-instellingen Algemene voorwaarden
Podcasts
Alle podcasts Expert Podcasts BNR App iTunes Spotify
BNR Kanalen
BNR App BNR Nieuwsbrief Files en Flitsers FD BNR LIVE LIVE Eventsnieuwsbrief
Volg BNR
Linkedin Twitter Facebook Instagram YouTube RSS
Adverteren
Adverteren op BNR Adverteren op FD Adverteren BNR podcast Vacature plaatsen op BNR Vacatures FD Mediagroep
Carrière
Werken bij BNR Stages
FD Mediagroep
FD Company.info Energeia ESB.nu Pensioen Pro De Jurist Fondsnieuws Springest FDMG.nl
Programmering
Programmagids
Disclaimer
Disclaimer
Download on the App Store Android App on Google Play