TVcN wil snelle dienstverlening garanderen met nieuwe telefonieoplossing
Het Tolk- en Vertaalcentrum Nederland (TVcN) zocht naar een nieuw telefonieoplossing waarmee de onderneming zich kan voorbereiden op de toekomst. TVcN heeft een telefonische tolkdienst waarbij het uitgangspunt is dat klanten die bellen binnen enkele seconden een tolk aan de lijn krijgen in iedere gewenste taal. Om aan deze doelstellingen te kunnen voldoen koos de partij voor het Telios Enterprise Communication Systeem (ECS) van softwareleverancier Telecats.
TVcN, Tolk- en Vertaalcentrum Nederland, zocht een communicatieplatform dat naadloos moet kunnen integreren met hun contactcenter applicatie TAS. Met deze integratie wil de onderneming de gewenste dienstverlening kunnen garanderen. Zo moeten klanten die bellen binnen enkele seconden een professionele tolk aan de lijn kunnen krijgen in elke taal. Met één telefoontje moet de klant geholpen zijn.
De keuze is gevallen op het Telios Enterprise Communication Systeem (ECS) van softwareleverancier Telecats. Er is gekozen voor deze oplossing vanwege de toekomstvastheid van het systeem, maar ook vanwege de mogelijkheid van het nieuwe werken. De oplossing moet ondersteuning bieden voor flexibele- en thuiswerkplekken. Ook moet het systeem te integreren zijn met applicaties van derden.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk