Klantenshow21 jan '13 08:30

IKEA vernieuwt magazine voor loyaliteitsprogramma IKEA FAMILY

Auteur: Redactie Customer Talk

Het Zweedse woonwarenhuis IKEA heeft zijn loyaliteitsprogramma IKEA FAMILY vernieuwd met een nieuw magazine. Het woontijdschrift hej moet het huidige magazine NU! vervangen. Waar in het huidige magazine vooral gefocust werd op het productaanbod, moet in het nieuwe tijdschrift inspiratie en informatie centraal staan. Zo staan er artikelen in van de woonexperts van het woonwarenhuis, maar laten vooral IKEA FAMILY leden zelf zien wat mogelijk is met de meubels en accessoires van het woonwarenhuis.

#IKEA vernieuwt magazine voor #loyaliteitsprogramma IKEA FAMILY - #hej
#IKEA vernieuwt magazine voor #loyaliteitsprogramma IKEA FAMILY - #hej

IKEA, het Zweedse woonwarenhuis, komt met een nieuw magazine, hej genaamd. Dit tijdschrift moet het huidige tijdschrift NU! vervangen en is daarmee een vernieuwing van het loyaliteitsprogramma IKEA FAMILY. Waar in het huidige tijdschrift de focus lag op het productaanbod, wil het woonwarenhuis in het nieuwe tijdschrijf inspiratie en informatie centraal zetten. Het uiteindelijke doel is het activeren van leden om vaker naar de winkel te gaan.

In het magazine moeten de leden van IKEA FAMILY komen te staan met hun woonwensen en woonproblemen en hoe zij de meubels en accessoires van het woonwarenhuis inzetten. Hiermee moet het tijdschrift persoonlijkheid uitstralen. Zo moet de band tussen het merk en de fans versterkt kunnen worden. Ook staan in het magazine de woonexperts van IKEA.

Het nieuwe magazine is in samenwerking met Hemels Customer Media ontwikkeld. Het tijdschrift heeft van de veertig pagina's, zes regionale pagina's. Zo moeten leden een gepersonaliseerd tijdschrift van de dichtstbijzijnde vestiging ontvangen.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk

Gerelateerde artikelen