Sunweb breidt community uit met ratings en reviews
Reisaanbieder Sunweb geeft klanten vanaf nu de mogelijkheid om op de website hun mening te geven over de accommodaties van Sunweb. De reisaanbieder wil door het uitwisselen van klantervaringen samen met klanten uitgebreide, objectieve en relevantie informatie aan oriënterende reizigers kunnen bieden. Het ratings en reviews systeem is ontwikkeld en geïntegreerd door softwareleverancier InSided.
Sunweb, online aanbieder van reizen, wil zijn klanten aan het woord laten door te vragen naar hun meningen en beoordelingen over de accommodaties van Sunweb. De reisaanbieder heeft daarom zijn online community uitgebreid met een ratings en reviews systeem van softwareleverancier InSided.
Wietske Viergever, community manager bij Sunweb, vertelt: 'Door de aanwezigheid van de reviews moeten potentiële klanten beter in staat kunnen zijn om de reis te boeken die bij hen past. Ook moeten ze na het lezen van de reviews realistische verwachtingen krijgen.' Het bedrijf moet contact kunnen leggen met klanten die reviews achter gelaten hebben en hen persoonlijke service bieden.
Naast het bieden van reviews en waarderingen over de accommodaties, moet Sunweb met dit systeem ook de gelegenheid krijgen om de meningen van klanten continu te monitoren en te analyseren. Dit moet waardevolle klantinzichten opleveren waarmee Sunweb zijn aanbod verder wil optimaliseren.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk