De woensdagavond van BNR
In de Grote BNR Klantenshow, het programma op BNR over klantgericht ondernemen, gaat het vandaag over Apple. Een Apple-winkel lijkt niet meer op een 'gewone' winkel. Soms lijkt het meer op een kerk - een religie met de heiligen iPad, iPhone en MacBook. Dit vertaalt zich ook terug in de merkwaarde - Apple is het MEEST waardevolle merk ter wereld. Maar wat vinden gebruikers belangrijk bij de keuze van een merk?
BNR Duurzaam
BNR Duurzaam gaat in op het fenomeen Afkoelen 2.0: Afkoelen met de zon! Een verpakking die mede mogelijk wordt gemaakt door Braziliaanse suikerriet. En elke dag geeft de zon 100 keer meer energie af dan we met z'n allen verbruiken. Toch krijgt deze energie vorm maar langzaam voet aan de grond. De europese Solar Dagen moeten daar verandering in brengen.
BNR Carrière
BNR Carriere neemt een kijkje op diversiteitsbeurs. Er is een diversiteitsbeurs, maar het loopt er niet echt storm. Misschien de schuld van Rutte heeft het nog even expliciet gezegd: diversiteit, hebben we even geen tijd voor, we hebben crisis. De gasten zeggen: diversiteit is nou juist de oplossing voor waar den haag het zo druk mee heeft.
En er is een nieuwe docenten vakbond: Leraren In Actie. Ze vinden dat er ECHT iets moet veranderen en dat de algemene onderwijsbond te weinig doet! Er hebben er zich al 500 aangesloten.
En voor onze vaste rubriek de Werkplek van... op bezoek bij een Ajax-hotel in Twente. Je kan de stilte er horen.