Richard van Dijk van Yves Rocher uitgeroepen tot Digital Marketing Professional 2012
BUSSUM #dimday12 - Richard van Dijk, internet marketeer Benelux bij cosmeticamerk Yves Rocher, is tijdens studiedag Digital Marketing in 1 Day uitgeroepen tot Digital Marketing Professional 2012. Met zijn plan versloeg hij de andere genomineerden Paul Poelstra met zijn plan voor Flowerweb.nl en Irene Burkunk van Natuurmonumenten. De jury beoordeelde het plan op volledigheid, relevantie en originaliteit.
Richard van Dijk, internet marketeer Benelux bij cosmeticamerk Yves Rocher, nam tijdens studiedag Digital Marketing in 1 Day in Bussum de prijs Digital Marketing Professional 2012 uit handen van jurylid Hans Molenaar. Molenaar vindt het plan volledig en goed onderbouwd. Ook is het plan haalbaar. 'We zijn niet op zoek naar iemand die het ei van Columbus heeft uitgevonden. Plannen moeten realistisch zijn en er moet direct actie opgenomen kunnen worden', aldus Molenaar.
De prijs wordt dit jaar voor de derde keer uitgereikt en uit de ongeveer 125 inzendingen zijn drie genomineerden uitgekozen door de vierkoppige jury; Egbert Jan van Bel (schrijver en docent), Frans Appels (Netprofiler en voorzitter Web Analytics Association), Patrick Petersen (Atmost, Schrijver en docent) en Hans Molenaar (Beeckestijn Business School en voorzitter PIM). De plannen werden beoordeeld op volledigheid, relevantie en originaliteit.
Jan Hendrik van Ark van de Bank van Lening van de Gemeente Amsterdam werd in 2011 uitgeroepen tot Digital Marketing Professional van het jaar. Deze prijs wordt uitgereikt om de focus te leggen op toepassing van digitale marketing. Vaak blijft het bij ideeën. De jury let daarom extra op plannen die realistisch en haalbaar zijn.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk