Genomineerden Digital Marketing Professional van het Jaar 2012 bekend
Richard van Dijk van Yves Rocher, Paul Poelstra van Flowerweb.nl en Irene Burkunk van Natuurmonumenten zijn genomineerd voor de Digital Marketing Professional van het Jaar. De prijs wordt dit jaar voor de derde keer uitgereikt. Vorig jaar heeft Jan Hendrik van Ark van de Gemeente Amsterdam de award gewonnen. Het jaar daarvoor was het Hans Kok van Westland Kazen met een volgens de jury meesterlijk plan hoe Old Amsterdam de Duitse markt gaat veroveren. De prijs wordt uitgereikt op donderdag 15 november tijdens Digital Marketing in 1 Day.
Uit meer dan 125 digitale marketing plannen zijn door de jury de volgende nominaties gekozen:
- Richard van Dijk – Yves Rocher
- Paul Poelstra – Flowerweb.nl
- Irene Burkunk - Natuurmonumenten
De plannen worden beoordeeld op volledigheid, relevantie en originaliteit. De jury van 2012 bestaat uit Egbert Jan van Bel (schrijver en docent), Frans Appels (Netprofiler en voorzitter Web Analytics Association), Patrick Petersen (Atmost, Schrijver en docent) en Hans Molenaar (Beeckestijn Business School en voorzitter PIM). De Digital Marketing Professional van het Jaar is een initiatief van Beeckestijn Business School en heeft tot doel het vak van de digital marketing professional verder te professionaliseren. De uitreiking van de award is op donderdag 15 november tijdens de studiedag Digital Marketing in 1 Day 2012.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk