Klantenservicemedewerker Thomson scheldt klant uit in e-mail
Een klantenservicemedewerker van de Engelse reisorganisatie Thomson is alles behalve netjes gebleven in e-mails naar een klant. Gemma Fish was niet tevreden over haar hotelkamer in Mexico. Nadat de organisatie de situatie direct heeft opgelost, kreeg Fish een maand later nog een aantal e-mails met veel scheldwoorden. De klant moest stoppen met zeuren en de volgende keer maar bij Thomas Cook boeken.
Gemma Fish ging met haar verloofde op vakantie naar Mexico. Ze betaalde meer dan drieduizend pond voor de vakantie en was bij aankomst niet tevreden over de hotelkamer, zo schrijft de Daily Mail. De hotelkamer zou niet op de advertentie hebben geleken en er eerder uitgezien hebben als een cel voor gevangen. Na een telefoontje met de reisorganisatie kregen de klant en haar verloofde een andere kamer toegewezen.
Een maand later ontving Fish een aantal e-mails van een klantenservicemedewerker van Thomson. De e-mails waren duidelijk: 'Gemma, denk je echt dat het ons iets kan schelen? Stop met zeuren over je vakantie en boek de volgende keer maar bij Thomas Cook. Wij willen je niet als klant en het hotel zei dat je een zeurende trut was.'
Thomson heeft inmiddels zijn excuses aangeboden en de betreffende medewerker is ontslagen. Fish heeft een reischeque ter waarde van honderd pond en toen nog een van honderdvijftig pond ontvangen, maar dat vindt ze niet genoeg. Fish zegt hevig ontdaan te zijn van de vloekwoorden in de e-mails.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk