Uitzending 15 april | Groeien in krimpende vakantiemarkt
Hij werkte eerder bij Oad en Thomas Cook, om vervolgens tien jaar aan het roer te staan bij TUI Nederland. Nu is Steven van der Heijden CEO van Corendon.
Reisorganisatie Corendon wil groeien van een half miljoen vakantiegangers naar een miljoen over vijf jaar. Om dat te realiseren maakt oprichter en boegbeeld Atilay Uslu plaats voor Steven van der Heijden. Hoe gaat hij deze enorme ambitie waarmaken in tijden van een krimpende vakantiemarkt?
Vincent Glossy
De Vincent ligt vanaf vrijdag in de winkel! Een heuse glossy over het leven van Vincent van Gogh. Allemaal natuurlijk in het teken van het Van Gogh-jaar. Hoe spannend is het om anno nu een nieuw blad op de markt te brengen? Zodadelijk spreek ik met de bedenkers van de Vincent: Michiel van Nieuwkerk en Alette Reneman...
John de Wolf
En John de Wolf... bekend Spartaan en Feyenoorder. En al die voetbalkennis gaat hij bundelen in een nieuw op te richten voetbalschool. Speciaal voor BNR komt hij even na half twaalf naar de studio, naar Amsterdam dus... als dat maar goed gaat!
Dit alles en meer én natuurlijk Kees de Kort bij BNR Paul van Liempt, elke werkdag van 9.30 tot 12.00.