BNR Paul van Liempt | Reclame, Men's Health en maatpakken
Kingsday is een jong reclamebureau van nog geen jaar oud. Maar het wordt geleid door vier heren die ruimschoots hun sporen in de reclamewereld hebben verdiend.
Ze verlieten het internationale reclamebureau Euro RSCG om voor zichzelf te beginnen. En dat in een tijd waarin de reclamebudgetten verder teruglopen. Een gewaagde stap. Paul van Liempt praat straks met de twee oprichters: Eric Ytsma en Sander Volten.
Men's Health
Mannen met love handle's en een bierbuik halen nooit de cover van Men's Health. Je moet strak én succesvol zijn. Mark Labrand, DJ bij Radio 538 is zo'n man. Hij prijkt op de cover van Men's Health, maar moest daar wel heel wat voor overwinnen. Hij komt erover praten met zijn coach Guy van der Reijden.
Aandelen
Een paar aandelen KPN of Philips. Het was jarenlang een solide belegging, maar dat is al lang verleden tijd. Gelukkig zijn er alternatieven: een Macallan of een Black Bomore. Michel Kappen gaat er alles over vertellen. Hij is eigenaar van Whisky Investments.
Mannenpak
Een goed mannenpak heeft nog een ouderwetse gulp. Met knopen. Dat vindt tenminste bnr's lifestylegoeroe en huissnob Yvo van Regteren Altena. En omdat hij de beroerdste niet is, zocht hij meteen even voor u uit, waar de gulp eigenlijk vandaan komt.
BNR Paul van Liempt, elke werkdag van 9.30 tot 12.00 op BNR.