11 resultaten

Datum Relevantie

In podcast #5 praat ik met Menno en Jurre over de…

In podcast #5 praat ik met Menno en Jurre over de merken van NPO Radio en Talpa Radio. Maar ook over hoe het gaat met de digitalisering van radio en hoe je jongeren aan je blijft binden. Daarnaast spreken we over de grote uitdagingen waar de verschillende radiozenders voor staan. Bekijk hier de shownotes http://deradiopodcast.nl/nieuws/podcast-5-menno-koningsberger-talpa-radio-en-jurre-bosman-npo-radio/

Radiozenders worden steeds meer 360 graden entert…

Radiozenders worden steeds meer 360 graden entertainment merken. Aanwezig zijn op alle platformen is de praktijk van nu, maar wat vandaag trending is kan morgen achterhaald zijn. Ben je als radiomerk trendvolgend of trendsettend op de diverse platformen? En bij de keuzes die je maakt, welke strategie ligt daaraan ten grondslag? Bijvoorbeeld over je publiek centraal stellen. Daar praat ik over in Podcast #4 met manager content en concepts van Qmusic Jos Eggink. Voor shownotes en de social-media monitor kijk op http://deradiopodcast.nl/nieuws/podcast-en-onderzoek-naar-online-trends/

Adverteerders geven massaal geld uit aan Google e…

Adverteerders geven massaal geld uit aan Google en Facebook. Waarom keren zij terug naar de radio? Wat is de toekomst van radioreclame? Ik bespreek trends als branded content aan de hand van een oude case van Yorin FM en U2. Een terugbik op Radiodays Europe en ik praat met gasten Liedewij Hentenaar, directeur van het RAB (Radio Advies Bureau)en Arthur Hoogendijk, CEO van The Media Exchange over gepersonaliseerde reclame, bereik, data, best beluisterde online themazender en status van nieuwe meetmethode nationaal luisteronderzoek. Voor shownotes kijk op http://deradiopodcast.nl/nieuws/toekomst-van-radioreclame/