
eFocus | Voetbal en social media; meer dan een spelletje?
Elke dinsdag tijdens Zakendoen met… geeft Jasper Leunk, internetstrateeg bij fullservice internetbureau eFocus, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke dinsdag tijdens Zakendoen met… geeft Jasper Leunk, internetstrateeg bij fullservice internetbureau eFocus, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke dinsdag tijdens Zakendoen met… geeft Jasper Leunk, internetstrateeg bij fullservice internetbureau eFocus, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Zakendoen met René de Monchy komt vanaf het congres de Nieuwe Hanze in Zwolle. Zakenpartner is Henk ten Hove, CEO van Wavin.
Voor Leweb 2012 doet Thijs Sprangers, internetondernemer en strateeg bij KREM, verslag vanuit Parijs.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, Strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, in Zakendoen met… inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag tijdens Zakendoen met… geeft Anneli Rispens, Strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken van die week op sociale media.
Elke woensdag in Zakendoen Met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken die week op social media.
Elke woensdag in Zakendoen Met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken die week op social media.
Elke woensdag in Zakendoen Met… geeft Anneli Rispens, strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de meest opvallende zaken die week op social media.
De verkiezingen zijn voorbij, maar de eerste grote politieke feestdag is alweer een feit: Prinsjesdag. Wat zeggen mensen online over Prinsjesdag als de miljoenennota al bekend is?
De verkiezingen zijn voorbij, de campagne teams gaan op vakantie. De strijd om de gunst van de kiezer is weer voorbij. Is het nu gedaan met de dialogen op sociale media? Worden kiezers eigenlijk bedankt op Facebook en Twitter?
Politiek en sociale media wordt voornamelijk geassocieerd met “buzz” het aantal online berichten en wat daaruit afgeleid kan worden. De vraag is hoe interessant dat eigenlijk is.
Elke maandag en vrijdag ochtend tussen 6 en half 7 geeft Thijs Sprangers, Partner en Strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de politieke discussies op social media. KREM maakt hiervoor gebruik van buzzmonitoringtool Radian6.
Elke maandag- en vrijdagochtend tussen 6 en half 7 geeft Thijs Sprangers, Partner en Strateeg bij social media consultancy bureau KREM, inzicht in de politieke discussies op social media. KREM maakt hiervoor gebruik van buzzmonitoringtool Radian6.
In de column van vorige week lichtten we al een tipje van de sluier op. De grote politieke partijen in Nederland doen het nog niet zo goed op Facebook. De manier waarop ze advertenties inzetten is niet optimaal.
Zondagavond was bij RTL4 het premiersdebat te zien. KREM analyseert hoe de premierskandidaten Rutte, Roemer, Samsom en Wilders het ervan af brachten, met name op de social media. En wat deed RTL goed en minder goed?
Het is duidelijk dat de verkiezingen steeds dichterbij komen. Politieke partijen worden beter gevonden en hun standpunten worden meer besproken dan vorige week.
Leken enkele partijen en politici zich vorige week nog stil te houden, deze week vliegen de oneliners ons om de oren. KREM heeft gekeken welke politieke partijen en politici leidend zijn binnen de thema’s crisis en Europa.