
Special: interview Gijs Derks, Commercieel Directeur 2020
In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt klantgerichtheidsexpert en podcasthost Daniëlle de Jonge met Gijs Derks, tot december 2020 werkzaam bij Renewi en inmiddels CEO van Nedzink.
In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt klantgerichtheidsexpert en podcasthost Daniëlle de Jonge met Gijs Derks, tot december 2020 werkzaam bij Renewi en inmiddels CEO van Nedzink.
Waarom je nooit uit moet leggen waarom je je prijzen hebt verhoogt, en waarom je moet bedenken welke klanten je kwijt wil, om er betere klanten bij te krijgen. Deze aflevering van Werkprofessor leer je alles over klantenbinding!
Is een nepglimlach klantgericht? Kun je klantcontact maar beter vermijden als je een chagrijnige dag hebt? Niek van den Adel – veelgevraagd spreker, inspirator en bestsellerauteur – heeft daar een duidelijke mening over.
Klantonvriendelijke bedrijfsnamen kunnen een afschrikwekkend effect hebben. In deze zomerspecial van Dé Klantenpodcast is Erwin Wijman te gast – merken- en marketingdeskundige en bestsellerauteur van onder meer De verkoopmaffia en Zo verkoop je alles.
Waar de ene klant dolenthousiast is, kan de andere zomaar soms veel te veel vragen. Althans, dat ervaren sommige mensen die dat klantcontact hebben zo. Ligt het dan aan de klant of aan jezelf? Daniëlle en Jos bespreken wat er voor nodig is om het klanten wél naar de zin te maken.
In deze tweede aflevering van de Klantenpodcast hebben we het over de klanttevredenheidsonderzoeken. Die tevredenheid daalt namelijk met dit soort onderzoeken. De podcast is nu beschikbaar.