43 resultaten

Datum Relevantie
#043 - Marianne Sturman (Moneypenny) over VA's
#043 - Marianne Sturman (Moneypenny) over VA's

Marianne Sturman is eigenares van het prachtige bedrijf Moneypenny.  Moneypenny bemiddelt al weer 17 jaar tussen opdrachtgevers en VA's (virtuele assistenten).    Het internet biedt ons steeds meer mogelijkheden om als digitale nomaden...

Marianne Sturman is eigenares van het prachtige bedrijf Moneypenny.  Moneypenny bemiddelt al weer 17 jaar tussen opdrachtgevers en VA's (virtuele assistenten).    Het internet biedt ons steeds meer mogelijkheden om als digitale nomaden...

#42 - Jij bent een MERK
#42 - Jij bent een MERK

In deze podcast aflevering wilde ik met je delen wat ik wel eerder deel in mijn verhalen. Het is de rode draad van de Marketing & Mindset Academy: iedere ondernemer hoort een MERK te zijn.   We leven in een tijdperk waarin iedereen een ebook...

In deze podcast aflevering wilde ik met je delen wat ik wel eerder deel in mijn verhalen. Het is de rode draad van de Marketing & Mindset Academy: iedere ondernemer hoort een MERK te zijn.   We leven in een tijdperk waarin iedereen een ebook...

#041 - 1-op-1 relatie
#041 - 1-op-1 relatie

Het internet wordt steeds lawaaieriger. Steeds meer ondernemers ontdekken de kracht van online marketing op bijvoorbeeld Facebook. Het wordt drukker.   We doen elkaar na.   Er komt meer concurrentie en wat gebeurt er daarna? Net zoals met...

Het internet wordt steeds lawaaieriger. Steeds meer ondernemers ontdekken de kracht van online marketing op bijvoorbeeld Facebook. Het wordt drukker.   We doen elkaar na.   Er komt meer concurrentie en wat gebeurt er daarna? Net zoals met...

#040 - De ideale online funnel
#040 - De ideale online funnel

Iedereen heeft het tegenwoordig over online funnels. "Je moet een online funnel hebben" voor je business. Maar het heeft volstrekt geen zin om funnels te hebben als je niet weet wie je bent, wat je wilt doen en wie je wilt helpen. Daarnaast moet je...

Iedereen heeft het tegenwoordig over online funnels. "Je moet een online funnel hebben" voor je business. Maar het heeft volstrekt geen zin om funnels te hebben als je niet weet wie je bent, wat je wilt doen en wie je wilt helpen. Daarnaast moet je...

#039 - Succesvolle productlanceringen
#039 - Succesvolle productlanceringen

Als je een online business hebt, moet je naast je evergreen producten af en toe ook lanceringen gaan doen. Dit kunnen evenementen zijn die je organiseert, producten die je verkoopt of diensten die je aanbiedt, of juist webinars, waarin je uiteindelijk...

Als je een online business hebt, moet je naast je evergreen producten af en toe ook lanceringen gaan doen. Dit kunnen evenementen zijn die je organiseert, producten die je verkoopt of diensten die je aanbiedt, of juist webinars, waarin je uiteindelijk...

#038 - Leef jij je mooiste leven?
#038 - Leef jij je mooiste leven?

Leef jij je mooiste leven? Sta je daar dagelijks bij stil? De dag heeft voldoende 'moetjes', maar plan jij daaromheen je eigen leven? De beste beslissingen neem je als je rustig bent in je hoofd.    Als alles stil is.    En dat...

Leef jij je mooiste leven? Sta je daar dagelijks bij stil? De dag heeft voldoende 'moetjes', maar plan jij daaromheen je eigen leven? De beste beslissingen neem je als je rustig bent in je hoofd.    Als alles stil is.    En dat...

#037 - Hoe ga jij om met je tijd??
#037 - Hoe ga jij om met je tijd??

Hoe ga jij als ondernemer om met je tijd? Besteed jij de aandacht aan de belangrijkste zaken die er echt toe doen? In deze podcast aflevering lees ik een passage voor uit het boek De Vibe van Mark Verhees. In het boek komt een treffende metafoor...

Hoe ga jij als ondernemer om met je tijd? Besteed jij de aandacht aan de belangrijkste zaken die er echt toe doen? In deze podcast aflevering lees ik een passage voor uit het boek De Vibe van Mark Verhees. In het boek komt een treffende metafoor...

#036 - Effectieve communicatie
#036 - Effectieve communicatie

Hoe communiceer je effectief? Effectief zodat je luisteraar oplet en zodat ze jouw verhaal goed gaan volgen? Het maakt niet uit of het een presentatie is of dat je een landingspagina maakt, een nieuwsbrief opmaakt of een mail typt.   In deze...

Hoe communiceer je effectief? Effectief zodat je luisteraar oplet en zodat ze jouw verhaal goed gaan volgen? Het maakt niet uit of het een presentatie is of dat je een landingspagina maakt, een nieuwsbrief opmaakt of een mail typt.   In deze...

#035 - Hoe vul je in recordtijd een zaal met 260 man?
#035 - Hoe vul je in recordtijd een zaal met 260 man?

Martijn de Jonge is fan van de natuur. Hij heeft in zijn leven al hele mooie dingen gezien. Vorig jaar bekeek hij de documentaire Racing Extinction, een ingrijpend verhaal hoe snel bedreigde diersoorten op onze planeten zullen uitsterven. Dat maakte...

Martijn de Jonge is fan van de natuur. Hij heeft in zijn leven al hele mooie dingen gezien. Vorig jaar bekeek hij de documentaire Racing Extinction, een ingrijpend verhaal hoe snel bedreigde diersoorten op onze planeten zullen uitsterven. Dat maakte...

#034 - Interview Mark Verhees, hoe bereik je dagelijks 600.000 mensen?
#034 - Interview Mark Verhees, hoe bereik je dagelijks 600.000 mensen?

Mark Verhees is een zeer succesvolle expert in positiviteit en het beoefenen ervan. Mark wordt ook wel 'manisch positief' genoemd. Jaren geleden begon Mark het medium Twitter en Facebook te ontdekken. Zijn doel was om dagelijks mensen te inspireren...

Mark Verhees is een zeer succesvolle expert in positiviteit en het beoefenen ervan. Mark wordt ook wel 'manisch positief' genoemd. Jaren geleden begon Mark het medium Twitter en Facebook te ontdekken. Zijn doel was om dagelijks mensen te inspireren...

#033 - Interview met Clen Verkleij: Hoe haal je in balans je doelen?
#033 - Interview met Clen Verkleij: Hoe haal je in balans je doelen?

Clen Verkleij vond voor zijn burn-out de ideale oplossing. Hij wilde een planner maken waarmee hij zijn doelen in balans kan behalen. Dat is gelukt. De Purpuz methode en de Purpuz planner maken niet alleen zijn leven makkelijker en gelukkiger maar...

Clen Verkleij vond voor zijn burn-out de ideale oplossing. Hij wilde een planner maken waarmee hij zijn doelen in balans kan behalen. Dat is gelukt. De Purpuz methode en de Purpuz planner maken niet alleen zijn leven makkelijker en gelukkiger maar...

#032 - Interview met Dounia Lkoundi over ondernemen vanuit je hart
#032 - Interview met Dounia Lkoundi over ondernemen vanuit je hart

Dounia Lkoundi was back in the days bekend van de belspelletjes op televisie. Daarna volgde zij een carrière in de online marketing. Jaren geleden heeft Dounia haar passie echt gevonden en zij coacht andere vrouwen om in hun kracht te komen. Met haar...

Dounia Lkoundi was back in the days bekend van de belspelletjes op televisie. Daarna volgde zij een carrière in de online marketing. Jaren geleden heeft Dounia haar passie echt gevonden en zij coacht andere vrouwen om in hun kracht te komen. Met haar...

#031 - Te Lang In Je Hoofd Blijven Zitten
#031 - Te Lang In Je Hoofd Blijven Zitten

Ken je dat? Dan ben je net lekker bezig, in je flow en dan ga je ineens nadenken. En vanaf dat moment ga je fouten maken! Vaak als we gaan nadenken tijdens handelingen die we verrichten, dan gaan we fouten maken. Ik geloof dat wanneer je aan het werk...

Ken je dat? Dan ben je net lekker bezig, in je flow en dan ga je ineens nadenken. En vanaf dat moment ga je fouten maken! Vaak als we gaan nadenken tijdens handelingen die we verrichten, dan gaan we fouten maken. Ik geloof dat wanneer je aan het werk...

#030 - Hoe Hard Werk Jij?
#030 - Hoe Hard Werk Jij?

Hoe sterk is jouw arbeidsethos? Hoe graag werk jij hard aan je resultaten? In het begin moet je gewoon hard werken en slim. Daar kan niemand om heen. Zonder hard te werken krijg je je nieuwe bedrijf nooit van de grond namelijk. In deze podcast vertel...

Hoe sterk is jouw arbeidsethos? Hoe graag werk jij hard aan je resultaten? In het begin moet je gewoon hard werken en slim. Daar kan niemand om heen. Zonder hard te werken krijg je je nieuwe bedrijf nooit van de grond namelijk. In deze podcast vertel...

#028 - Online Marketing Is Duur En Moeilijk
#028 - Online Marketing Is Duur En Moeilijk

Of marketing duur is? Nee hoor. Je hoeft geen duizenden euro's te investeren om resultaat te behalen. Klein beginnen levert vaak veel meer op. Met nog geen honderd euro aan advertentiebudget kun je gaan testen. Testen of de markt op jouw product of...

Of marketing duur is? Nee hoor. Je hoeft geen duizenden euro's te investeren om resultaat te behalen. Klein beginnen levert vaak veel meer op. Met nog geen honderd euro aan advertentiebudget kun je gaan testen. Testen of de markt op jouw product of...

#027 - Hoe Valideer Je Jouw Business Idee?
#027 - Hoe Valideer Je Jouw Business Idee?

Wanneer je als ondernemer een idee op basis van aannames en onderbuikgevoel op de markt gaat zetten, dan begeef je je op glad ijs. Je weet niet zeker of de doelgroep - jouw klant - op jouw oplossing zit te wachten. Je zal dit eerst moeten valideren....

Wanneer je als ondernemer een idee op basis van aannames en onderbuikgevoel op de markt gaat zetten, dan begeef je je op glad ijs. Je weet niet zeker of de doelgroep - jouw klant - op jouw oplossing zit te wachten. Je zal dit eerst moeten valideren....

#025 - Een Open Houding
#025 - Een Open Houding

Alles begint bij een open houding. Het heeft mij veel gebracht. Vroeger was ik gesloten en introvert. Ik ontmoette moeilijk andere mensen. Ik was daar zo klaar mee dat ik allerlei vaardigheden heb geleerd om het tij te keren. Met een open houding kan...

Alles begint bij een open houding. Het heeft mij veel gebracht. Vroeger was ik gesloten en introvert. Ik ontmoette moeilijk andere mensen. Ik was daar zo klaar mee dat ik allerlei vaardigheden heb geleerd om het tij te keren. Met een open houding kan...

#023 - Geef Alles Weg!
#023 - Geef Alles Weg!

In deze aflevering vertel ik je waarom het zo belangrijk is om al je kostbare kennis zomaar weg te geven. Althans, de meeste kennis om jouw toekomstige klant te helpen. Zeker in dit tijdperk waarin het internet aardig overbevolkt is geraakt. Ik vertel...

In deze aflevering vertel ik je waarom het zo belangrijk is om al je kostbare kennis zomaar weg te geven. Althans, de meeste kennis om jouw toekomstige klant te helpen. Zeker in dit tijdperk waarin het internet aardig overbevolkt is geraakt. Ik vertel...

#022 - Je Smartphone Als Salesmachine
#022 - Je Smartphone Als Salesmachine

Je smartphone is één grote supercomputer. Als je van deze supercomputer slechts een deel maar gebruikt dan is dat zonde van je aanschaf. Met je smartphone heb je de hele wereld binnen handbereik én het is een bijzonder goede salesmachine mits je de...

Je smartphone is één grote supercomputer. Als je van deze supercomputer slechts een deel maar gebruikt dan is dat zonde van je aanschaf. Met je smartphone heb je de hele wereld binnen handbereik én het is een bijzonder goede salesmachine mits je de...

#020 - Het Nooit-Af Syndroom
#020 - Het Nooit-Af Syndroom

Ken je dat? Dat je te veel aandacht besteed aan de kleinste details? Dit zijn vaak van die tijdrovende bezigheden die je de hele dag kunnen bezighouden, zonder dat je iets oplevert. Ik geef je in deze aflevering drie manieren om daar van af te komen.

Ken je dat? Dat je te veel aandacht besteed aan de kleinste details? Dit zijn vaak van die tijdrovende bezigheden die je de hele dag kunnen bezighouden, zonder dat je iets oplevert. Ik geef je in deze aflevering drie manieren om daar van af te komen.

#019 - De Kleine Dingen
#019 - De Kleine Dingen

Het zijn vaak de kleine dingen bij elkaar opgeteld die het verschil maken. Vaak zien wij die kleine dingen niet die eraan vooraf gegaan zijn wanneer we kijken naar succesvolle personen. Deze aflevering gaat over de kracht van die kleine dingen.

Het zijn vaak de kleine dingen bij elkaar opgeteld die het verschil maken. Vaak zien wij die kleine dingen niet die eraan vooraf gegaan zijn wanneer we kijken naar succesvolle personen. Deze aflevering gaat over de kracht van die kleine dingen.

#018 - Audioboek "Powermarketing In 12 Stappen
#018 - Audioboek "Powermarketing In 12 Stappen

Een tijd geleden schreef ik een ebook "Powermarketing In 12 Stappen". 12 Eenvoudige stappen die te maken hebben met mindset, routines, denkwijze en uiteindelijk marketing. Een tijd geleden heb ik besloten hiervan een audioboek op te nemen. In deze...

Een tijd geleden schreef ik een ebook "Powermarketing In 12 Stappen". 12 Eenvoudige stappen die te maken hebben met mindset, routines, denkwijze en uiteindelijk marketing. Een tijd geleden heb ik besloten hiervan een audioboek op te nemen. In deze...

#016 - De Kracht Van Vroeg Opstaan
#016 - De Kracht Van Vroeg Opstaan

Vroeg opstaan maakt je dag langer. Je zorgt dat je de belangrijkste dingen in de eerste uren van de dag al hebt gedaan. Het lukt mij de meeste ochtenden veel eerder op te staan dan de rest van de straat. Het is dan nog rustig en ik werk dan aan mijn...

Vroeg opstaan maakt je dag langer. Je zorgt dat je de belangrijkste dingen in de eerste uren van de dag al hebt gedaan. Het lukt mij de meeste ochtenden veel eerder op te staan dan de rest van de straat. Het is dan nog rustig en ik werk dan aan mijn...

#015 - De zes behoeften van de mens
#015 - De zes behoeften van de mens

De zes basisbehoeften van de mens. Dit komt uit een beroemde TED Talk van Tony Robbins uit 2006. Ze zijn me altijd bijgebleven en ze helpen mij te identificeren met wie ik zakendoe. Het helpt mij om op een authentieke, open manier te communiceren....

De zes basisbehoeften van de mens. Dit komt uit een beroemde TED Talk van Tony Robbins uit 2006. Ze zijn me altijd bijgebleven en ze helpen mij te identificeren met wie ik zakendoe. Het helpt mij om op een authentieke, open manier te communiceren....