
Zwakke economie zorgt voor lekkere uitverkoop
Een recessie is heel vervelend maar biedt ook mooie kansen. In de winkels bijvoorbeeld, want de uitverkoop is al begonnen.
Een recessie is heel vervelend maar biedt ook mooie kansen. In de winkels bijvoorbeeld, want de uitverkoop is al begonnen.
Aanbiedingensite Groupon maakt op een misleidende manier reclame om Nederlandse ondernemers te werven.
Er liggen steeds minder merkartikelen in de supermarkt. Vijf jaar geleden was het aandeel merkartikelen nog 62 procent, nu is dat 58 procent. Kopers kiezen vaker voor het huismerk.
Supermarkten stunten steeds meer met versproducten. Het aantal folderacties met versproducten steeg de afgelopen 2 jaar met 15 procent. Vooral broodproducten, aardappelen, groente en fruit werden volop afgeprijsd.
Sony heeft de prijs van spelcomputer PlayStation 3 (PS3) in Europa, Noord-Amerika en thuismarkt Japan verlaagd om de verkoop aan te zwengelen. Dat zegt het bedrijf woensdag.